یادگیری برنامه نویسی کودکان

 

پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیر  برنامه نویسی کودکان شده نسبتا جدید است که برای اولین بار در سال 1989 معرفی شد. این یک زبان تفسیری است که از مدیریت خودکار حافظه و برنامه نویسی شی گرا پشتیبانی می کند.

 

پایتون برای برنامه نویسی همه منظوره از جمله برنامه های کاربردی وب بسیار محبوب است. اخیراً برای استفاده تخصصی در برنامه های کاربردی هوش مصنوعی شناخته برنامه نویسی کودکان شده است.

 

مشاغل پایتون بسیار زیاد هستند، بنابراین یافتن شغل با استفاده از پایتون آسان است.

C++ C را با ویژگی های شی گرا گسترش می دهد. "دبل پلاس" از عملگر افزایشی C می آید. C++ برای آوردن ویژگی های زبان های قدیمی به پلتفرم های سریعتر و قدرتمندتر توسعه یافته است.

 

C++ منطقه ای مشابه C را در بازار اشغال می برنامه نویسی کودکان کند، از جمله برنامه نویسی سیستم ها و توسعه سخت افزار سطح پایین. در طول سال‌ها، کتابخانه‌ها و مشخصات استاندارد C++ به طور قابل ملاحظه‌ای گسترش یافته‌اند، که منجر به انتقاداتی مبنی بر اینکه بیش از

برنامه های کاربردی وب

برنامه های کاربردی محلی

Visual Basic.NET (VB.NET) پیاده سازی مایکروسافت از زبان ویژوال بیسیک است که به زبان میانی دات نت کامپایل می شود. این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا  برنامه نویسی کودکان برنامه های دات نت را با استفاده از ویژوال بیسیک بنویسند. برنامه های کاربردی نوشته شده در VB.NET، کم و بیش، به اندازه سایر برنامه ها توانایی دارند. با این حال،

 

VB.NET هرگز برای برنامه های تجاری برنامه نویسی کودکان بسیار محبوب نبود. توسعه دهندگان برنامه C، C++ و C# را ترجیح می دهند. اکثر برنامه‌های کاربردی نوشته شده در VB.NET قدیمی‌تر هستند و احتمالاً به عنوان برنامه‌های «میراثی» در نظر گرفته می‌شوند که برای از کار انداختن یا توسعه مجدد در نظر گرفته می‌شوند.

سی شارپ در سال 2000 توسط مایکروسافت به همراه چارچوب کلی دات نت توسعه و معرفی شد. از نظر نحوی، سی شارپ بسیار شبیه جاوا و C/C++ است. این یک برنامه نویسی کودکان زبان کامپایل شده و شی گرا است که به زبان میانی دات نت کامپایل می شود. در ابتدا، سی شارپ برای توسعه فرم‌های ویندوز متمرکز بر مایکروسافت و توسعه وب با ASP.NET استفاده می‌شد. اکوسیستم دات نت اخیراً با معرفی دات نت استاندارد و برنامه نویسی کودکان هسته نت تکامل یافته است. این چارچوب‌ها و استانداردهای جدید چند پلتفرمی هستند و روی ویندوز، لینوکس و مک اجرا می‌شوند.

 

سی شارپ برای برنامه نویسی برنامه های کاربردی محلی و وب، اغلب (اما نه لزوما) در سیستم هایی که عمدتاً بر اساس فناوری مایکروسافت توسعه یافته اند، محبوب است. فریم ورک Xamarin مایکروسافت به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های اندروید و iOS را در سی شارپ بنویسند. در برخی موارد برای برنامه نویسی سیستم ها مناسب است و دارای کتابخانه هایی برای سیستم های جاسازی شده است.

Comments

Popular posts from this blog

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوجوانان

اهمیت برنامه نویسی کودکان