آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوجوانان

 

کودکان بین 5 تا 18 سال در "کوانتوریوم" قرار آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می گیرند. کل دوره برای 2 سال طراحی شده است. کلاس ها به مدت 5 ساعت در هفته، رایگان طراحی شده است. اما حتی پس از اتمام آنها، کودک می تواند اوقات فراغت خود را در سایت با استفاده از هر وسیله ای بگذراند.

 

کودکی که علاقه کمی به علوم فنی یا مهندسی دارد، باید همیشه کاری آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان را در یک تکنوپارک انجام دهد. علاوه بر این، از آنجایی که همه کلاس ها به صورت بازی برگزار می شود، توسعه فناوری های پیشرفته و کسب مهارت های عملی به طور طبیعی و طبیعی اتفاق می افتد. این نشان دهنده جهت گیری برنامه آموزشی به رویکرد آموزش محور است

در نیمه اول سال، کودکان عموماً همه چیز را در مورد مسیرهای کاری تکنوپارک می دانند، یاد می گیرند که با ماشین ابزار و سایر تجهیزات پیشرفته کار کنند و سپس آنچه را که دوست دارند آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان انتخاب می کنند. در آینده، هر کودکی می‌تواند آزادانه از یک «کوانتوم» به «کوانتوم» دیگر حرکت کند.

 

بر اساس تکنوپارک، دانش آموزان مدارس می توانند آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان پروژه های خود را با استفاده از مدرن ترین تجهیزات ایجاد کنند. علاوه بر این، کار آنها توسط متخصصان و اساتید دانشگاه نظارت خواهد شد.

 

جالب است بدانید که با استعدادترین "کولیپین ها آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان" قادر به شرکت در مسابقات بین المللی در شاخه های پیشرو توسعه فناوری هستند.

 

از جمله، برنامه درسی بر آماده سازی کودکان برای پذیرش در دانشگاه های فنی متمرکز است. بنابراین، کلاس های یک تکنوپارک به هیچ وجه نباید با محافل، کلوپ های سرگرمی آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان یا بخش هایی از رده "تکنسین جوان" برابری شود.

 

در فرآیند آموزشی، یک برنامه همچنین بر موارد مهمی مانند بهبود توانایی برقراری ارتباط موثر در کار گروهی و کسب مهارت های بیش از حد موضوع تمرکز دارد. در نتیجه، کودک پس از مطالعه در "کوانتوریوم" نه تنها می تواند اصول اولیه تحقیق یا مهندسی را درک کند، بلکه نحوه اجرای برنامه "آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان" از جمله هدف گیری و توزیع مناسب را نیز درک می کند. مسئولیت ها و ارزیابی رقابت پذیری پروژه.

































































































































































































https://connerwxwt38383.creacionblog.com/7638750/اهمیت-آموزش-بزنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان





































Comments

Popular posts from this blog

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

اهمیت برنامه نویسی کودکان