برنامه نویسی کودکان

 

دستگاه‌های تعبیه‌شده مانند برنامه نویسی کودکان  رایانه‌های خودرو قدرت محاسباتی محدودی دارند و باید حداکثر بهره را از آن ببرند.

 

C++ از C مشتق شده است تا برنامه نویسی را کمی ساده کند و هنوز هم به عنوان یک زبان سطح پایین طبقه بندی می شود. C تا حدودی زیرم برنامه نویسی کودکان جموعه C++ است، به این معنی که برنامه های C اغلب می توانند با سهولت نسبی به C++ ترجمه شوند. با این حال، با توجه به راحتی های ارائه شده، C++ بسیار بیشتر با توسعه برنامه سازگار است، در حالی که C تا حد زیادی در سیستم های جاسازی شده یا بخش های کلیدی برنامه ها  برنامه نویسی کودکان استفاده می شود.

 

C در سال 1972 و C++ برنامه نویسی کودکان  در سال 1985 ایجاد شد. در حالی که زبان‌های سطح بالا به دلیل حذف شدن از سخت‌افزار محبوبیت و استفاده از آن‌ها را از دست داده‌اند، C و C++ آزمون زمان را پس داده‌اند. طول عمر آنها تضمین می کند که این برنامه نویسی کودکان  مهارتی است که همیشه مورد تقاضا خواهد بود.

 

2. جاوا

جاوا یک زبان محبوب برای برنامه های کاربردی وب یا رابط های برنامه نویسی برنامه های کاربردی خدمات عموم برنامه نویسی کودکان  (API) است که توسط فریمورک هایی مانند Spring و Dropwizard فعال می شود. اگرچه جاوا نامی مشابه با جاوا اسکریپت دارد، اما این زبان ها اشتراکات بسیار کمی دارند. برخلاف جاوا اسکریپت، جاوا یک زبان با تایپ قوی است، ویژگی که می تواند به معنای منحنی یادگیری تندتر باشد. با این حال، ت برنامه نویسی کودکان جارت در پیچیدگی عملکرد بسیار بالاتری را ارائه می دهد، به ویژه با توانایی کار چند رشته ای یا تقسیم کار به وظایف کوچکتر که می توانند به طور همزمان اجرا شوند. با این حال، جاوا اسکریپت فقط از یک رشته استفاده می کند.

 

اگرچه جاوا پیچیده تر  برنامه نویسی کودکان است، اما هنوز از بسیاری چیزهایی که باید در برخی از زبان های دیگر مدیریت شوند، اجتناب می کند. این توازن بین عملکرد و پیچیدگی، جاوا را به گزینه‌ای عالی برای پس‌انداخت برنامه‌های وب، به‌ویژه زمانی که نیاز به دستکاری داده‌های سنگین یا ریاضی است، تبدیل می‌کند. برای کسانی که مایل به ایجاد ب برنامه نویسی کودکان رنامه های تلفن همراه هستند، جاوا برای ایجاد برنامه های کاربردی برای اندروید استفاده می شود.

Comments

Popular posts from this blog

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوجوانان

اهمیت برنامه نویسی کودکان