آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

 

PLUS یک نسخه تجار آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ی از زبان برنامه نویسی قدرتمند S است که برای انجام تحلیل های آماری طراحی شده است. پروژه گنو نسخه مخصوص خود را از S به نام R دارد. ما تمام منابعی را که برای یادگیری S نیاز دارید با تاکید بر S-PLUS ارائه می کنیم.

 

SAS

SAS یک زبان تخصصی است که برای تجزیه و ت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان حلیل داده های آماری طراحی شده است. این به طور گسترده در دولت، دانشگاه و تجارت استفاده می شود. برای افرادی که داده های زیادی دارند که نیاز به درک آنها دارند، SAS یک انتخاب واضح است.

 

اسکالا

اسکالا یک زبان نسبتا جدید است - کم و بیش یک جاوا جدید و بهتر. این یک زبان عالی برای برنامه نویسان جاوا است که می خواهند کارآمدتر باشند، یا افرادی که تازه شروع کرده اند و م آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ی خواهند زبان قدرتمندی را یاد بگیرند که در آینده آنها را محدود نکند.

 

سد

Sed یک ابزار قدرتمند پردازش متن و زبان برنامه نویسی ساده است که به شما امکان می دهد فایل های متنی (یا جریان ها) را با استفاده از عبارات منظم ویرایش کنید.

 

SGML

زبان  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان نشانه گذاری تعمیم یافته استاندارد (SGML) پدربزرگ زبان های نشانه گذاری و اساس HTML است.

 

شبیه سازی

Simula از لحاظ تاریخی زبان بسیار مهمی است، زیرا اولین ز آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان بانی بود که مفاهیمی را معرفی کرد که مبنای برنامه نویسی شی گرا شد.

 

اسمال تاک

اسمال تاک یک زبان برنامه نویسی شی گرا بسیار تاثیرگذار است. در  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان طول سال ها، استفاده از آن کمتر شده است. اما با انتشار چارچوب توسعه Seaside، Smalltalk مجدداً مورد استفاده قرار گرفت، زیرا تقریباً هر پیاده سازی Smalltalk را برای ایجاد برنامه های وب آسان می کند.

 

Comments

Popular posts from this blog

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوجوانان

اهمیت برنامه نویسی کودکان