انواع کلاس های تابستانی برای کودکان

 بیشتر انواع کلاس های تابستانی برای کودکان ین دوست نداشتن و پسندیدن برچسب ها

تحلیل فوق فقط زبان های برنامه نویسی را در نظر می گیرد، نه سیستم عامل ها، پلتفرم ها یا کتابخانه ها را. به طور کلی ناپسندترین فناوری ها کدامند؟ برای تمرکز بر فناوری‌ه انواع کلاس های تابستانی برای کودکان ای بزرگی که داده‌های کافی برای آنها داریم، آنها را به فناوری‌هایی که حداقل ۱۰۰۰ بار ذکر شده محدود کردیم.

 

 

 

چندین میکروفون هستندفن‌آوری‌های rosoft، به‌ویژ انواع کلاس های تابستانی برای کودکان ه اینترنت اکسپلورر و ویژوال بیسیک، و همچنین تگ «مایکروسافت» («اپل» نیز در این فهرست قرار دارد، اگرچه چندان مورد پسند نیست). ما خبر خوبی برای اکثر افرادی داریم که فلش را دوست ندارند. زبان‌های قدیمی‌تر مانند COBOL، Fortran و Pascal نیز ظاهر می‌شوند.

 

شایان ذکر است که این هیچ اتهامی برای فناوری  انواع کلاس های تابستانی برای کودکان ها، کیفیت یا محبوبیت آنها نیست. این صرفاً اندازه‌گیری است از اینکه چه فناوری‌هایی احساسات منفی قوی را در حداقل زیرمجموعه‌ای از توسعه‌دهندگان برمی‌انگیزد که احساس راحتی می‌کنند آن را به صورت عمومی به اشتراک بگذارند.

 

همچنین می‌توانیم روی محبوب‌ترین فن‌آوری‌های یکسان بزرگنمایی کنیم، آن‌هایی که تقریباً هرگز دوست ندارند. (این بار، از آنجایی که برچسب‌های بسیار پسندیده رایج‌ت انواع کلاس های تابستانی برای کودکان ر هستند، ما فقط بر روی فناوری‌هایی تمرکز می‌کنیم که حداقل 10000 بار ذکر شده است.)

 

 

 

Git ممکن است منبع ناامیدی برای بسیاری از توسعه‌دهندگان باشد (مطمئناً برای من همینطور است!)، اما به ندرت پیش می‌آید که مردم آن را در رزومه خود اعتراف کنند، زیرا این ت انواع کلاس های تابستانی برای کودکان گ بی‌طرفانه‌ترین برچسب در داستان‌های برنامه‌نویس ما است. R این لیست را ایجاد می کند، اما این تنها برچسب مرتبط با علم داده نیست که بحث برانگیز است. برچسب یادگیری ماشین توسط 23 هزار نفر پسندیده شد و به ندرت مورد پسند قرار نمی گرفت. برچسب‌هایی مانند Python-3.X، CSS3 و HTML5 می‌توانند نشان دهند که توسعه‌دهندگان به ندرت مشخص می‌کنند که از نسخه خاصی از یک فناوری خوششان نمی‌آید (حتی اگر انواع کلاس های تابستانی برای کودکان  مشخص کنند). و البته، jQuery مانند همیشه در Stack Overflow محبوب است.

 

شبکه تگ های قطبی کننده

ما می‌توانیم همه این برچسب‌ها را با سازماندهی آنها در یک شبکه در یک داستان ترکیب کنیم. جولیا سیلج در یک پست اخیر نشان داد که چگونه می‌توانیم شبکه‌ای از فناوری‌ها را برای نمایش اکوسیستم  انواع کلاس های تابستانی برای کودکان نرم‌افزاری بسازیم. اگر گره‌ها را بر اساس میزان ناپسند بودن هر تگ رنگ‌بندی کنیم، می‌توانیم بفهمیم که چه بخش‌هایی از اکوسیستم بحث‌برانگیزتر از بقیه هستند

Comments

Popular posts from this blog

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوجوانان

اهمیت برنامه نویسی کودکان