صفر تا صد آموزش برنامه نویسی کودکان

 

فراتر از این، پایتون می تواند آموزش برنامه نویسی کودکان برای توسعه وب نیز استفاده شود. در واقع، Python اغلب در اسکراپینگ وب استفاده می‌شود و چیزی که ممکن است ساعت‌ها برای کدنویسی در PHP طول بکشد، با استفاده از Python فقط چند دقیقه طول می‌کشد. به عنوان مثال، وب سایت  آموزش برنامه نویسی کودکان از طریق پایتون ساخته شده است.

 

جامعه فعال پایتون در حال پیشروی در رشد این زبان آموزش برنامه نویسی کودکان است. علاوه بر این، بهترین توصیه ها و عیب یابی را برای مبتدیان و متخصصان ارائه می دهد.

 

به همین دلیل، پایتون به عنوان "سریع ترین زبان برنامه نویسی بزرگ در حال رشد" شناخته می شود. با برنامه‌های کاربردی در برخی از هیجان‌انگیزترین (و به سرعت در حال رشد) فناوری‌های امروزی، توسعه‌دهندگانی که پایتون را می‌شناسند به سرعت نقش‌هایی در Big Data، AI، Robotics و  آموزش برنامه نویسی کودکان پیدا می‌کنند. به دلیل گسترش روزافزون این فناوری‌ها، اکنون ارزش سرمایه‌گذاری در مهارت‌های پایتون را دارد، زیرا سازمان شما به احتمال زیاد در آینده نزدیک به نوعی تجربه داده، هوش مصنوعی و امنیت سایبری نیاز خواهد داشت. 

 

تقویت مهارت با سی شارپ

زبان برنامه نویسی C یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین زبان های  آموزش برنامه نویسی کودکان است که به لطف قابل حمل بودن و پذیرش اولیه توسط غول های فناوری مانند اپل و مایکروسافت است. سی شارپ (معروف به سی شارپ) اسپین آف زبان اصلی است که در سال 2000 توسط مایکروسافت توسعه یافت.

 

این یک زبان شی گرا است که به جای اعمال، حول اشیا و به جای منطق، داده ها را سازماندهی می کند. ویژگی های آن شبیه جاوا است و سی شارپ به ویژه برای ساخت برنامه ها و بازی های دسکتاپ ویندوز موثر است. همچنین می توان از آن برای توسعه برنامه های کاربردی وب و موبایل استفاده کرد.  آموزش برنامه نویسی کودکان سی شارپ اغلب برای برنامه های کاربردی شرکت های بزرگ مانند پردازش تراکنش های بانکی استفاده می شود.

 

به ویژه، اگر سازمان شما در صنعت بازی کار می کند (یا در حال برنامه ریزی برای انجام این کار) است، سی شارپ یک سرمایه گذاری ارزشمند است. 34 درصد از برترین بازی‌های رایگان موبایل با استفاده از سی شارپ و اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی ساخته شده‌اند. اغلب برای توسعه بازی‌هایی  آموزش برنامه نویسی کودکان با استفاده از Unity از جمله Temple Run Trilogy و Assassin’s Creed: Identity استفاده می‌شود.

 

به علاوه، سی شارپ به عنوان یک زبان برنامه نویسی سطح بالا، برای یادگیری بسیار کاربرپسند است و از معماری سخت افزاری کامپیوتر مستقل تر است. توسعه دهندگان شما همچنین  آموزش برنامه نویسی کودکان می توانند خطاها را با سهولت بیشتری در سی شارپ تشخیص دهند زیرا کد قبل از تبدیل شدن به یک برنامه توسط فریمورک بررسی می شود. همچنین زمینه مناسبی را در سایر زبان‌های C مانند C++ ایجاد می‌کند که یادگیری آن‌ها را در درازمدت آسان‌تر می‌کند. ارائه یک مسیر یادگیری و توسعه آشکار (L&D) برای تیم شما. با همه آنچه گفته شد،  آموزش برنامه نویسی کودکان نسبت به پایتون به زمان و تلاش بیشتری برای یادگیری نیاز دارد.

 

Comments

Popular posts from this blog

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوجوانان

اهمیت برنامه نویسی کودکان