کلاس برنامه نویسی صفر تا صد

 زبان های ارائه شده دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی در زیر را به عنوان پرتقاضاترین زبان ها رتبه بندی می کند.

بر اساس افزایش اخیر در توسعه موبایل و وب، مهارت های جاوا اسکریپت و اندروید تقاضای زیادی دارند. کتابخانه ها و چارچوب های جاوا اسکریپت مانند Angular، Knockout، دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی ، React و Ember به سرعت در حال رشد هستند.

 

اپلیکیشن های موبایل با سریع ترین سرعت در حال رشد هستند. دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی بنابراین نیاز به توسعه دهندگان اندروید و iOS وجود دارد.

 

آینده

اگر من نیازهای جدید زبان های برنامه نویسی را در آینده لحاظ نکنم، منصفانه نخواهد بود. همانطور که قبلاً در این مقاله اشاره کردم، هسته دات نت مایکروسافت یک چارچوب دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی توسعه نرم افزاری خواهد بود که در سال 2018 و بعد از آن باید به آن توجه داشت. محبوبیت NET Core مستقیماً با استفاده از زبان سی شارپ مرتبط است.

 

نتیجه

در این مقاله محبوب ترین و پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی سال 2016 را دیدیم. فرقی نمی کند چه زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید، اکثر زبان های برنامه نویسی برتر بسته به نرم افزار، انواع برنامه ها و موارد استفاده مورد تقاضا هستند. . هدف شما نباید نگران زبان باشد. شما می توانید در هر دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی زبان، چارچوب و دامنه ای که در آن کار می کنید متخصص شوید. آیا می خواهید محبوب ترین زبان های برنامه نویسی را در سال 2021 کشف کنید؟ در اینجا لیستی از پروژه های اختصاص داده شده به رتبه بندی و مقایسه زبان های برنامه نویسی وجود دارد.

گاهی اوقات افراد از این رتبه بندی ها برای انتخاب زبان برنامه نویسی برای یادگیری در سال جدید استفاده می کنند. از این رتبه‌بندی‌ها در تهیه فهرست برتر زبان‌های برنامه‌نویسی نیز استفاده می‌شود.

بنابراین، باید فهمید دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی که چه کسی و چگونه این رتبه بندی ها را انجام می دهد.

 

به روز شده در می 2021

 

فهرست مطالب

شناخته شده ترین رتبه بندی محبوبیت زبان در سال 2021

GitHut 2.0

دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی زبان های برنامه نویسی برتر طیف IEEE

شاخص محبوبیت زبان برنامه نویسی PYPL

رتبه بندی زبان برنامه نویسی RedMonk

فهرست انجمن برنامه نویسی TIOBE

نتیجه

منابع


شناخته شده ترین رتبه بندی محبوبیت زبان در سال 2021

Comments

Popular posts from this blog

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوجوانان

اهمیت برنامه نویسی کودکان