برنامه نویسی کودکان

جاوا به چند دلیل دیگر برنامه نویسی کودکان محبوب است. به لطف ماشین مجازی جاوا (JVM) دارای قابلیت حمل و نقل عالی است. این بدان معناست که جاوا می تواند تقریباً روی  برنامه نویسی کودکان هر سیستمی اجرا شود.

 

همچنین بسیار مقیاس پذیر است. این باعث می شود این زبان در بین شرکت ها و استارت آپ های مقیاس پذیر محبوب شود. وقتی شرکت های وب بزرگ می شوند، به فروشگاه های جاوا تبدیل می شوند. - جیمز گاورنر از RedMonk

 

جاوا یک زبان با تایپ ایستا است، بنابراین برنامه نویسی کودکان  نگهداری از آن با اشکالات کمتر سریعتر و آسانتر است. عقب هم هستسازگار است، بنابراین نسخه های قدیمی این زبان هنوز هم به خوبی اجرا می شوند، حتی زمانی که نسخه های جدید منتشر می شوند. که به پایین نگه داشتن هزینه ها برای سازمان شما کمک می کند، زیرا مجبور نیستید هر بار که یک نسخه جدید راه اندازی می شود دائماً کد را بازنویسی کنید.

 

جاوا در حال حاضر یک زبان محبوب است و یک جامعه برنامه نویسی کودکان  بزرگ در پشت آن وجود دارد که محبوبیت آن را در آینده تضمین می کند.

 

نگاه کردن به پایتون

علیرغم محبوبیت کنونی پایتون، در بر برنامه نویسی کودکان نامه نویسی کودکان  ابتدا در سال 1991 راه اندازی شد و چیزی شبیه به آهسته سوز بود. سال‌های اخیر شاهد رونق رتبه پایتون بوده‌ایم که عمدتاً به دلیل کاربردهای آن در یادگیری ماشین و علم داده است.


پایتون برای یادگیری ماشین، هوش مصنوعی (AI) و علم داده  برنامه نویسی کودکان  مفید است

پایتون یک زبان سطح بالا و همه منظوره ا برنامه نویسی کودکان ست که در ساخت برنامه های کاربردی وب، تجزیه و تحلیل داده ها و توسعه الگوریتم ها کاربرد دارد. این یک نحو با استفاده آسان با تأکید بر خوانایی کد و سادگی دارد. ایده آل کردن آن برای توسعه دهندگان جوان، به ویژه کسانی که علاقه مند به حرفه ای در یادگیری ماشین، هوش مصنوعی (AI) و علوم داده هستند.

 

این زبان به دلیل قابل اعتماد بودن و کارآمد بودن بسیار معروف است. چندین کتابخانه پایتون در دسترس توسعه دهندگان است. این کتابخانه‌ها به سرعت بخشیدن به وظایف مختلف یادگیری برنامه نویسی کودکان علم داده، ساخت الگوریتم‌های هوش مصنوعی و پیوند به APIها کمک می‌کنند. قابلیت اطمینان و کارایی آن، آن را هم برای شرکت های بزرگ و هم برای استارت آپ ها محبوب می کند. به علاوه، می‌توان از آن برای خودکار کردن برخی فعالیت‌ها، از جمله برخی از کارهای وقت‌گیر روزانه‌تان استفاده کرد.


Comments

Popular posts from this blog

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوجوانان

اهمیت برنامه نویسی کودکان