دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی

 

دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی محبوب ترین زبان برنامه نویسی

 محبوب ترین زبان های برنامه نویسی آنهایی هستند که بیشترین برنامه های کاربردی نوشته شده و در دسترس را دارند و این تعداد به راحتی قابل تغییر نیست. جاوا، سی، سی پلاس پلاس، سی شارپ و پایتون محبوب ترین زبان های برنامه نویسی هستند.

 

در اینجا لیستی از 10 زبان برنامه نویسی محبوب بر اساس Inc آورده شده است که از بالا به پایین رتبه بندی شده اند.

در اینجا لیستی از زبان های برنامه نویسی بر دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی اساس تعداد مشاغل موجود در Indeed آورده شده است.

Google Trends زیر 5 زبان C، Java، SQL، Python و JavaScript را با هم مقایسه می کند. C و C++ از روندهای مشابهی پیروی می کنند.

برترین زبان های برنامه نویسی

پردرآمدترین زبان برنامه نویسی

جاوا، C، C++، و SQL پیشروترین دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی زبان‌های برنامه‌نویسی در دهه گذشته بوده‌اند و هنوز هم درخواست‌کننده‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در جهان هستند. در اینجا جدولی وجود دارد که حقوق و دستمزد زبان ها را از برخی از نتایج جستجوی رتبه برتر در گوگل فهرست می کند. حقوق های ذکر شده در جدول زیر مربوط به ایالات متحده است و تمام ارقام به دلار آمریکا می باشد.

 

در اینجا یک مقاله دقیق تر، پردرآمدترین دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی زبان های برنامه نویسی در سال 2016 وجود دارد. با این حال، اعداد نشان داده شده در بالا این کار را انجام نمی دهند، فقط به این دلیل که می بینم برنامه نویسان سی شارپ در شهرهای کوچکی که برنامه نویسان کافی ندارند بیش از 100 هزار دلار دستمزد می گیرند. . همه چیز در مورد عرضه و تقاضا است.

 

پر تقاضاترین زبان های برنامه نویسی

پرتقاضاترین زبان برنامه نویسی می تواند به طور مستقیم دوره آموزش صفر تا صد کلاس برنامه نویسی با تعداد مشاغل موجود در بازار متناسب باشد. فهرست زیر زبان‌های مورد تقاضا در سال 2018 را بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از Indeed و گزارش منتشر شده در CodingDojo فهرست می‌کند.

 0. http://claytonbktc25791.pages10.com/--45253605


Comments

Popular posts from this blog

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوجوانان

اهمیت برنامه نویسی کودکان