کدنویسی کودکان و نوجوانان

 

 

PHP برای ایجاد وب سایت کدنویسی کودکان و نوجوانان های پویا استفاده می شود. با این حال، توسعه دهندگان همچنین می توانند از PHP برای توسعه برنامه های اندروید و iOS استفاده کنند. می توان آن را یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی شی گرا در نظر گرفت.

به طور خلاصه، این سه زبان برنامه نویسی برای توسعه نرم کدنویسی کودکان و نوجوانان افزار در میان مهندسان و مشاغل در صدر قرار دارند.

 

بهترین زبان های برنامه نویسی باطن

راهنمای ما در مورد توسعه برنامه پزشکی از راه دور را بخوانید.

بهترین زبان های برنامه نویسی برای اندروید

سیستم عامل های موبایل نیز موارد مورد کدنویسی کودکان و نوجوانان علاقه خود را دارند. بحث در مورد اینکه کدام یک برای برنامه های اندروید بهتر است، Kotlin یا Java وجود دارد. بیایید به هر یک از آنها نگاه کنیم.

 

کاتلین در بین محبوب ترین گزینه های برنامه نویسی زبان اسمبلی برای اندروید رتبه چهارم را دارد. این روزها توسعه‌دهندگان بیشتری به آن روی آورده‌اند، که باید تا سال جدید کدنویسی کودکان و نوجوانان 2022 ادامه یابد.

 

Kotlin یک رتبه بندی زبان برنامه نویسی درجه یک شی گرا جدید با چندین ویژگی پیشرفته است. Kotlin منحصر به فرد است که تقریباً از همه IDE ها از جمله کدنویسی کودکان و نوجوانان و جعبه ابزار SDK پشتیبانی می کند. با توجه به نحو کاملاً مختصر و درک آن، یادگیری آن آسان است و اشکالات کمتری در کد یافت می شود.

 

همچنین بخوانید: محبوب ترین IDE ها برای توسعه نرم افزار

Comments

Popular posts from this blog

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوجوانان

اهمیت برنامه نویسی کودکان