کلاس تابستانی برای کودکان

 فعالیت ها هر هفته در بعد از ظهر در طول هفته و با سفرهای دو روزه در آخر هفته برگزار کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان می شوند. در طول هفته در فعالیت های ساحلی شرکت خواهید کرد: والیبال ساحلی و شنای تحت نظارت

در آخر هفته با سفرهایی به موناکو ، آنتیبس ، کن ، سنت پل دو ونس ، ویلفرانش و ازه به این منطقه سفر خواهید کرد. همه انیماتورها مدرکی را دریافت کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان کرده اند که توسط وزارت جوانان و ورزش به رسمیت شناخته شده است و به آنها کمک می کند تا مهارت لازم برای برخورد با بزرگسالان را داشته باشند.

 

شما زیر نظر کارکنان اقامت 24 ساعته در امنیت هستید. دانش آموزان بالای 13 سال مجاز به بیرون آمدن تا ساعت 10 شب دو بار در هفته و 11 شب آخر هفته با نظارت توسط انیماتورهای ما و با اجازه امضا شده از طرف والدین هستند.اتاق شما تمیز می شود و هفته ای یک بار ملافه تخت عوض می شود.

این برنامه به قوانین کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان iraniancyber  وضع شده توسط وزارت جوانان و ورزش در مورد تعداد انیماتورها و مدارک لازم برای مراقبت از کودکان احترام می گذارد.


یک هفته کامل (5 روز ، 8:30 صبح تا 5:30 بعد از ظهر) کوهنوردی و فعالیتهای سرگرم کننده در فضای باز. صبح ها به کوهنوردی و بعد از ظهرها به فعالیت های بیرونی مانند دستور العمل  کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان های گیاهان وحشی ، تهیه مربا یا کاناپه جنگلی ، پیاده روی و سایر موارد اختصاص دارد). این هفته برای کودکان 8 تا 12 سال در نظر گرفته شده است. بچه ها آخر روز به خانه می روند.

برنامه "بزرگسالان جوان" - وقتی نوجوانان دیگر uni خردسال نیستند!

آیا شما بین 16 تا 18 سال هستید؟ آیا کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان امسال وقت دارید؟ آیا می خواهید از استقلال لذت ببرید و کمی وقت آزاد داشته باشید تا از تعطیلات خود کاملا لذت ببرید؟ برای اطلاع از همه مقصد ، بروشور بزرگسالان خود را سفارش دهید یا به وب سایت ما مراجعه کنید. بین برنامه های مختلف و شهرها و مدارس مختلف ... هزار امکان در دسترس کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان شماست! بگذارید به شما کمک کنیم تا رویای خود را محقق کنید! آیا تردید دارید؟ مشاوران ما در آنجا هستند تا شما را در انتخاب شما راهنمایی کنند

Comments

Popular posts from this blog

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوجوانان

اهمیت برنامه نویسی کودکان