کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان

  

فواید اردوگاه  کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان برای بسیاری از خانواده ها ، به عنوان فرصتی ایده آل برای طعم استقلال در تابستان به نوجوانان محسوب می شود. علاوه بر آموزش پیشرفته فناوری ، نوجوانان ممکن است لذت ببرند (تجربیات براساس مکان متفاوت است):

 

تجربه کالج: در سالن های غذاخوری کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان ، خوابگاه ها (در مورد اردوگاه های تابستانی یک شبه ما بیشتر بدانید) و چهار دانشگاه معتبر کاوش کنید

فرصتی برای تنظیم دقیق پروژه ها و ایجاد نمونه  کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان کارهای پیش دانشگاهی

راهنمایی از مربیان و استادانی که مشاغل مرتبط با فناوری را دنبال می کنند

در حالی که فعالیت ها و کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان گشت و گذارها برای ایمنی نظارت می شوند ، کارکنان تابستانی ما در حضور هم سن و سالان خود به نوجوانان فضای لازم برای معاشرت و ایجاد اعتماد به نفس را می دهند.

ما مفتخریم که برنامه های دبیرستان کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان را ارائه می دهیم که از نقاط قوت مدارس و کالج های مختلف NYU بهره می برد. خواه با کسب ایرانیان سایبر اعتبار دانشگاه یا تقویت مهارت های هنری یا حرفه ای در یک کارگاه فشرده ، دانشجویان زندگی دست اول را در NYU تجربه خواهند کرد. کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان بسیاری از برنامه های ما به دانش آموزان امکان می دهد نمونه کارهای علمی خود را تقویت کنند ، در حالی که سایر برنامه ها باعث افزایش عملکرد و تجربه های هنری در استودیو می شوند.

 

فرصت های دبیرستان و دبیرستان را کاوش کنید

برنامه های متنوع کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان دبیرستان و راهنمایی NYU انعطاف پذیری و گزینه هایی را ارائه می دهد که می تواند متناسب با نیازها و برنامه های فردی شما باشد. ما کلاسهای کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان هفته ای ، کلاسهای 1 هفته ای و همه چیز را در این بین ارائه می دهیم!

 

بیشتر برنامه های مسکونی در طول تابستان ارائه می شود ، اما فرصت های زیادی برای تحصیل در NYU در دانشگاه یا به صورت آنلاین در طول سال کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان تحصیلی وجود دارد. فرایندها ، الزامات و مهلت های درخواست ، و همچنین پیشنهادات مسکن و کمک های مالی متنوع است.

برترین برنامه های تابستانی دانش آموزان دبیرستان در سال 2021

تعداد بیشتری از کالج های انتخابی شروع کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان به بررسی دقیق چگونگی گذراندن تابستان متقاضیان در دوران دبیرستان می کنند. برخی از والدین ، ​​در پاسخ به این روند ، هزاران دلار در برنامه های تابستانی هزینه کرده اند که ممکن است تجربه غنی سازی را فراهم کند ، اما برای تشخیص فرزند خود کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان از بقیه گروه های متقاضی کار چندانی انجام نمی دهند. امروزه ، اکثر کالج های رقابتی حداقل یک برنامه پیش دانشگاهی را ارائه می دهند که دانش آموزان دبیرستانی را برای کشف دانشگاه ، بازدید از هیئت علمی و حتی گذراندن دوره ها در ماه های تابستان کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان دعوت می کند. بیشتر برنامه های تابستانی چیزی بیشتر از "گاوهای نقدی" نیستند و هر دانش 

Comments

Popular posts from this blog

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوجوانان

اهمیت برنامه نویسی کودکان