کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان

 

در قلب کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان ، فرزندان شما می توانند یکی از دوره های زیر را شروع کنند: با کوله گردان ، آنها در جستجوی ردپای حیوانات وحشی در جنگل گشت و گذار می کنند یا یک قایق سواری می کنند. آنها همچنین می توانند با تمرین سنگ نوردی ، تیراندازی با کمان یا پوشش زیپ به بازی سوارکار بپردازند. آنها با ملوانان دنیای قایقرانی را کشف می کنند. سرانجام ، آنها می توانند با استفاده از مزایای کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان انگلیسی خود را بهبود بخشند

 

پردیس تابستانی International House Nice در منطقه ای از NICE ، نزدیک دریا و مرکز واقع شده است. این محوطه دانشگاه می تواند 100 دانشجو را پذیرا باشد و دارای کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان یک کافه تریا ، کلاسهای متعدد و دو اتاق خواب سه تخته و سه تخته با حمام اختصاصی است. این مکان در Lycée Estienne d'Orves ، 13 avenue d'Estienne d'Orves ، در نیس واقع شده است ، 20 دقیقه پیاده تا مدرسه اصلی ما ، 15 دقیقه از ساحل و 25 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد.

کلاسهای فرانسه یا انگلیسی از دوشنبه تا جمعه با معلمین آموزش دیده در فنون تدریس INTERNATIONAL HOUSE NICE

مطالب آموزشی اسکان در یک اقامتگاه ، اتاق دونفره یا سه تخته به همراه صبحانه ، ناهار و شام. برنامه ای از فعالیت ها که هر روز بعد از ظهر توسط مربیان واجد شرایط سازماندهی کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان می شود و شامل سفرهای دو روزه در آخر هفته است.

سه فعالیت اختیاری پرداختی در هفته ، از جمله کوه نوردی ، iraniancyber  پینت بال ، بازی فرار ، پاراسیلینگ ... ترانسفر از فرودگاه هنگام ورود روز یکشنبه ، و در هنگام عزیمت از محل اقامت کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان روز شنبه. دانشجویان می توانند در روزهای مختلف وارد شده و آنجا را ترک کنند ، یک مکمل درخواست می شود.

یک بیمه

دوره های فرانسوی یا انگلیسی:

این برنامه برای دانشجویانی در نظر گرفته شده است که حداقل یک سال فرانسه یا انگلیسی خوانده اند. مبتدیان کامل در تاریخ خاصی پذیرفته می شوند و شرکت کنندگان باید کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان حداقل 10 سال و حداکثر 16 سال داشته باشند. کلاسها گروههای کوچکی از حداکثر 15 دانش آموز را تشکیل می دهند که سطح زبان فرانسه یا انگلیسی یکسانی دارند. تدریس بر فعالیت های عملی و نقش های متمرکز است که به همه اجازه می دهد تا به طور فعال در کلاس شرکت کنند و یاد بگیرند که با روحیه ای خوب فرانسوی صحبت کنند. معلمان کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان در آموزش زبان فرانسه به جوانان خارجی تخصص دارند و هر کاری که می توانند انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که تدریس برای مخاطبان آنها مناسب است. کلاسها از ساعت 9 صبح شروع می شود و در ساعت 12:15 پایان می یابد و از دوشنبه تا جمعه به جز در تعطیلات قانونی برگزار می شود. در پایان اقامت ، هر یک از شرکت کنندگان گواهی دریافت می کند که سطح فرانسه شفاهی و کتبی خود را نشان دهد. ما با اطمینان از اینکه دانش آموزان ما آموزش عالی و کلاس تابستانی برای کودکان و نوجوانان متناسب با نیازهایشان دریافت می کنند ، اعتبار مدارس بین المللی HOUSE را حفظ می کنیم.

Comments

Popular posts from this blog

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوجوانان

اهمیت برنامه نویسی کودکان