آموزش آنلاین اسکرچ برای بچه ها

 با دستکاری متغیرها ، باید آموزش آنلاین اسکرچ برای بچه ها حرکت سریعتر پرندگان یا کند کردن سرعت گربه را نیز سخت تر کنید. همچنین می توانید پرندگان را کوچک کرده و تعداد آنها را افزایش دهید.

 

مرحله اول: صحنه را تنظیم کنید

با استفاده از نسخه آنلاین Scratch ، روی آموزش آنلاین اسکرچ برای بچه ها | کلیک کنید جدید از منو ابتدا به صحنه ساحل نیاز داریم. در بخش New Backdrop در گوشه پایین سمت چپ ، روی گزینه Select Backdrop From Library کلیک کرده و "Beach Malibu" را انتخاب کنید.

 

یا همانطور که کار ما انجام شد ، با کلیک روی دکمه آموزش آنلاین اسکرچ برای بچه ها بارگذاری ، عکس دیجیتالی خود را انتخاب کنید. شخصیت گربه خیلی بزرگ است ، بنابراین با کلیک کردن روی دکمه کوچک کردن در صفحه بالا و کلیک بر روی گربه ، اندازه او را تغییر دهید

چند بار

مرحله دوم: گربه را به حرکت آموزش آنلاین اسکرچ برای بچه ها در آورید

روی تب Scripts ، سپس Cat sprite و سپس روی Events کلیک کنید. بلوک "وقتی کلید فاصله فشرده شد" را به پنجره سمت راست بکشید ، سپس روی حرکت کلیک کنید و آموزش آنلاین اسکرچ برای بچه ها  یک بلوک "جهت در جهت" را مستقیماً در زیر آن بکشید. "پیکان سمت چپ" و "-90 (چپ)" را از ایرانیان سایبر فهرستهای مربوط به کشویی مربوطه انتخاب کنید. اکنون یک بلوک "حرکت 10 قدم" را در زیر دو مرحله دیگر بکشید. همانطور که آموزش آنلاین اسکرچ برای بچه ها نشان داده شده تکرار کنید تا گربه به درستی حرکت کند.

 

مرحله سوم: تلنگر گربه را متوقف کنید

روی گربه در پنجره بالا سمت چپ کلیک آموزش آنلاین اسکرچ برای بچه ها کنید و او را به پایین صحنه بکشید. اکنون بر روی پرچم سبز کلیک کنید تا برنامه شما اجرا شود و کلیدهای جهت دار را فشار دهید تا گربه به حرکت در بیاید. با تغییر جهت ممکن است متوجه شوید که او روی سرش ور می خورد.

 

برای اصلاح این مورد ، روی "I" آبی رنگ در گوشه بالا سمت چپ آموزش آنلاین اسکرچ برای بچه ها پنجره Sprite گربه کلیک کنید و با کلیک روی نماد فلش مخالف ، سبک چرخش او را به "چپ-راست" تغییر دهید.

مرحله چهارم: پرندگان را بیاورید

روی نماد آموزش آنلاین اسکرچ برای بچه ها (به نظر می رسد پسری با موهای بزرگ است) کلیک کنید و آموزش آنلاین اسکرچ برای بچه ها  را انتخاب کنید. کبوتر را کوچک کرده و به قسمت بالای صفحه بکشید.

Comments

Popular posts from this blog

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوجوانان

اهمیت برنامه نویسی کودکان